مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس در میزخدمت به گفتگو نشست

حمیدرضا قانعی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به پاسخگویی صادقانه، افزود: ما در همین مکان « میزخدمت » برای حل مشکل تلاش می کنیم و در صورت عدم امکان ، با مشاوره و راهنمایی توسط معاونین مربوطه، سعی در سهولت رسیدگی به مشکل می نماییم تا راهگشایی ایجاد گردد.

0 177

به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر، سالروز ولایت مولی الموحدین، حضرت علی علیه السلام، میز خدمت با حضور حمیدرضا قانعی، مدیر کل، سیدرسول موسوی نژادیان، معاون امور هنری و سینمایی، غلامرضا خوش اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه، احمد بانشی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، کارکنان، اهالی و دغدغه مندان هنر و فرهنگ و آحاد مردم، دوشنبه ۱۲ تیر ماه، در لابی تالار حافظ، برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر و لزوم همیاری و پاسخگویی به حاضران در میز خدمت و یادآوری برنامه های هفتگی رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مراجعه کنندگان در روزهای یکشنبه در اداره کل گفت: ما با تمام توان در صدد حل مشکلات و دغدغه های مراجعین هستیم و در همین مکان، بخشی از مشکلات با حضور معاونین مربوطه حل گشت و اما اگر در توان ما نباشد، صادقانه به آن ها پاسخ می دهیم.

میز خدمت
قانعی، مراجعین را کارکنان، بازنشستگان، اهالی فرهنگ و هنر، مدیران موسسات فرهنگی و هنری، انجمن های تخصصی مرتبط با اداره کل و دغدغه مندان این عرصه اعلام کرد و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم، میزهای خدمت، به صورت جدی تری پیگیری می شوند و ارتباطات رو در رو به ما کمک می کند که تصمیمات، صرفا در اتاق های دربسته گرفته نشود و این رویه، باعث درک بهتر مشکلات آنان می گردد خاص آنکه اکثر مسائل به روند اداری آنان باز می گردد.

میز خدمت
این مقام عالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره مجدد به پاسخگویی صادقانه، افزود: ما در همین مکان برای حل مشکل تلاش می کنیم و در صورت عدم امکان ، با مشاوره و راهنمایی توسط معاونین مربوطه، سعی در سهولت رسیدگی به مشکل می نماییم تا راهگشایی ایجاد گردد.
وی ضمن اعلام برگزاری میز خدمت به صورت مرتب و برنامه ریزی شده در آینده، افزود: سعی ما بر این است که برای خدمت بهتر به اهالی نجیب فرهنگ و هنر، هر دو ماه یکبار، از این دست رویداد در برنامه کار خویش داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 10 =