مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار با هنرمندان و فرهنگوران شهرستان رستم؛ توسعه آموزش انجمن های ادبی و هنری در دستور کار

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سفر یک روزه خود به شهرستان های ممسنی و رستم ضمن بازدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رستم دیداری نیز با دبیران انجمن های تخصصی فرهنگی و هنری این شهرستان داشت و بر توسعه آموزش ویژه انجمن های ادبی و هنری تاکید کرد.

0 215

دبیر انجمن های ادبی شهرستان رستم، انجمن هنرهای نمایشی، کانون فیلم و عکس شهرستان و جمعی از هنرمندان شهرستان رستم در این دیدار حضور داشتند.

حمید رضا قانعی ضمن برشمردن ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری شهرستان رستم برای تعالی این ظرفیت ها تلاش بیشتر و مجدانه هنرمندان عزیز را خواستار شد و از هنرمندان درخواست کرد که برای تعمیق دانش تخصصی و عمومی خود برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به این نکته که توسعه آموزش ویژه انجمن های ادبی و هنری در دستور کار است، افزودند: امروزه با توجه به شتاب فزاینده فناوری در عرصه های مختلف، خاصه فناوری های نرم نیاز به آموزش بیش از پیش ضروری است.

در ادامه دبیران انجمن های شهرستان رستم و جمعی از هنرمندان به بیان نکات و دغدغه های خود پیرامون اولویت های کاری خود پرداختند و به کمبود های سخت افزاری خود در این زمینه اشاره نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − یازده =