میزبانی شیرازی ها از سالار عقیلی

سالار عقیلی خواننده پرآوازه ایرانی، پس از سه سال دوباره در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، برای شیرازی ها به روی صحنه رفت و با اجرای ۱۲ قطعه، می‌توان گفت کنسرت پر و پیمانی داشت.

0 22

سالار عقیلی پس از اجرا در آیین رسمی یادروز سعدی که در آرامگاه شیخ اجل برپا شد، در تالار حافظ برای دوستدارانش به روی صحنه رفت تا پس از سه سال غیبت در شیراز، بار دیگر طرافدارانش را دور هم جمع کند.

سالار عقیلی در این اجرا با گروه راز و نیاز بر صحنه حاضر شد و با همراهی امین فیروزبخت نوازنده ویولن و کمانچه، مونیکا لوران نوازنده ویولن، احسان شامی نوازنده ویولن آلتو، داوود مرادی نوازنده ویولن سل، محمدرضا محمدی نوازنده تنبک و قانون، امید جبارپور درامز نواز و محمد یداللهی نوازنده کیبورد ۱۲ قطعه را اجرا کرد.

او اجرای خود را با قطعه خاطره انگیز “هانیه” آغاز کرد و پس از خواندن بخشی از این آهنگ به روی صحنه آمد و با “چه بگویم” ادامه داد.

آتش عشق، ایران، نفس، خشکسالی، تنها می‌مانم و خوشه‌چین و وطن از دیگر قطعه‌هایی بود که سالار عقیلی در کنسرت شنبه شب نخستین هفته اردیبهشت در شیراز خواند.

 کنسرت سالار عقیلی

“گلدان باران خورده”؛ هدیه تازه سالار عقیلی به هواداران شیرازی

او در این کنسرت یک قطعه تازه نیز برای طرفداران خود داشت و پیش از اجرای “گلدان باران خورده” اعلام کرد که این اثر هنوز منتشر نشده و هیچ اجرای صحنه‌ای نیز نداشته است که با تشویق ممتد هوادارانش روبرو شد.

سالار عقیلی در این اجرا یک غزل از حافظ را نیز به آواز خواند تا طرفداران سنتی خود را نیز راضی کند و البته به اجرای خود در تالار حافظ شیراز تنوعی بیشتر ببخشد. او در این اجرا قطعه محلی “یکه سوار” را هم اجرا کرد و هدف از آن را تغییر حال و هوای مخاطبانش عنوان کرد.

او، در ابتدا یا پایان اجرای همه قطعه‌ها، اثر را به طور کامل معرفی می‌کرد و پس از هر آهنگ با هوادارانش سخن می‌گفت و به اظهار محبت‌های آنها که هر لحظه از گوشه گوشه سالن شنیده می‌شد، پاسخ می‌داد.

بااینکه این کنسرت با تنوعی از ۱۲ آهنگ جدید و خاطره‌انگیز، یک آواز سنتی و یک قطعه بی‌کلام، اجرایی پر و پیمان بود، اما هنوز هواداران سالار عقیلی تقاضای اجرای چندین آهنگ دیگر را داشتند که در این اجرای یک و نیم ساعته نمی‌گنجید؛ او کنسرت شب گذشته خود در شیراز را با قطعه خاطره‌انگیز و حماسی “وطن” به پایان رساند و با همراهی مخاطبانی روبرو شد که همه تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس را پر کرده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =