تحلیل آثار ادبی بانوان روی میز نقد/ نخستین رویداد ادبی”میز نقد” با “اشک حوا”

نخستین رویداد فرهنگی ادبی "میز نقد" با بررسی کارنامه ادبی نویسندگان استان فارس در نقد اول به معرفی کتاب "اشک حوا" اثر سیده معصومه حسینی با حضور و ارائه منتقد و مجری بانو سندی مؤمنی، می شود.

0 28

برنامه یاد شده، چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ به میزبانی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مؤسسه فرهنگی هنری آفتاب مهر صبا و قرارگاه شهید آوینی در تالار گفتگو، برگزار خواهد شد و همانگونه که منتقد این رویداد ادبی می گوید: سلسله نشست‌های میز نقد، در آخرین چهارشنبۀ هر ماه به نقد و تحلیل آثاری می‌پردازد که زنان خلق کرده‌اند.
سندی مومنی می افزاید: در اولین دورۀ این نشست‌ها آثار مربوط به حوزۀ ادبیات پایداری نقد خواهد شد و نویسندگان زن در این حوزه، چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی، آثار درخشانی را تولید کرده‌اند و بدون شک پرداختن به این آثار به درک و ارتباط بیشتر ابعاد مختلف ادبیات پایداری خواهد انجامید.
این بانوی نوسیده بیان می دارد: اولین میز نقد اختصاص دارد به کتاب اشک حوا. این کتاب خاطرات همسر شهید حسین شاه‌حسنی است. راوی خاطرات، از زندگی در روستای محمله و کار و عشق و ازدواج می‌گوید. از رنج‌هایی که پی‌در پی در زندگی پشت سر گذاشته و از ایمان و باورهای قلبیش می‌گوید.

 میز نقد

خاطر نشان می گردد؛ این کتاب را سیده معصومه حسینی به رشتۀ تحریر در آورده و سورۀ مهر در سال ۱۴۰۲در ۳۲۲صفحه منتشر کرده است.

 میز نقد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 8 =