زمینه هر چه بیشتر برنامه های فرهنگی و هنری برای نشاط و امید آفرینی مردم فراهم شود

شورای فرهنگ عمومی آباده با حضور حد اکثر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان آباده برگزار شد

0 25

حجت الاسلام و المسلمین سیّدعلیرضا دانا در این جلسه به کاربردی تر شدن و به اجرا درآمدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و بیان داشت: به لطف خداوند متعال و تلاش بی وقفه دبیر شورا برای برگزاری جلسات مصوبات خوب و هدفمندی به تصویب رسیده که می بایست هرچه سریعتر کاربردی و اجرایی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آباده در ادامه به اجرا شدن برنامه هایی با مضامین نشاط عمومی و نشاط معنوی باهدف امیدآفرینی در بین مردم اشاره کرد و افزود: امروز بیش از گذشته باید به مسأله نشاط و امیدآفرینی اهمیت داد،دشمنان نظام با برنامه ها و شیوه های فرهنگ ناصحیح غربی می خواهند تفکرات جوانان ما را به انحراف بکشند و ما باید با این هجمه نامناسب فرهنگی مقابله کنیم . حمایت از هنرمندان،برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی،مذهبی،ورزشی و…،برگزاری سرودهای شاد و انقلابی در سطح میادین و محله ای،فضاسازی شهر با پرچم های رنگی به خصوص پرچم ایران بایددر دستور کار باشد تا مردم روحیه شاد و امیدآفرینی را هرچه بیشتر احساس کنند که این بسیار مهم است.

فرهاد سعدی فرماندار ویژه و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی آباده در این جلسه به بازدیدهای محله ای و دیدارهای چهره به چهره با مردم اشاره کرد و گفت: مهم ترین مسئله ای که در روزهای آتی، پیش رو داریم موضوع انتخابات است و از همه مهم تر مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم و اساسی است.

رئیس شورای تأمین شهرستان آباده در ادامه اظهار داشت: شادی و نشاط اجتماعی با محوریت برنامه متنوع فرهنگی هنری و ورزشی می تواند در امیدآفرینی مردم نقش اساسی و مهمی داشته باشد؛ مصوبات شورای فرهنگ عمومی در این رابطه باید به نحو احسن اجرایی شود.

هادی فرخی دبیر شورای فرهنگ عمومی در این جلسه گفت: پیشنهادات و طرح های خوبی پیرامون موضوع شادی و نشاط اجتماعی از طرف اعضاء به دبیرخانه شورا ارسال شده که این طرح ها پس از بررسی و هماهنگی با ریاست محترم شورا به مرحله اجرا خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − هفت =