مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس: خبرگزاری دفاع مقدس جایگاه مهمی در نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و فرهنگ شهادت دارد

«قانعی» با بیان اینکه خبرگزاری دفاع‌پرس به واسطه مسئولیت تخصصی خود، در راهبری ارائه فرهنگ غنی دفاع مقدس بسیار می‌تواند موثر و مفید باشد، گفت: خبرگزاری دفاع مقدس جایگاه مهمی در نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و فرهنگ شهادت دارد.

0 35

«حمیدرضا قانعی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع‌پرس استان فارس و دیدار با رسول رحمتی مدیر خبرگزاری در استان و در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دفاع مقدس یک گنج است بنابراین باید تا می‌توانیم به عنوان مسئولان، مجموعه‌های فرهنگی و رسانه این گنج را کشف کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: خبرگزاری دفاع‌پرس به واسطه مسئولیت تخصصی خود، در راهبری ارائه فرهنگ غنی دفاع مقدس بسیار می‌تواند موثر و مفید باشد همچنین امروزه که رسانه‌ها در تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی نقش به سزایی را ایفا می‌کنند، تولید محتوا با موضوع دفاع مقدس در سطح خبرگزاری و تنوع تولیدات باتوجه به ظرفیت‌های ویژه‌ای در دفاع مقدس نظیر تاریخ شفاهی، شعر، فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و اهمیت به سزایی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه دفاع مقدس برهه حساس و افتخار آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: تمامی بخش‌های هنری ما امکان پرداختن به موضوع دفاع مقدس را دارند و با سلوک شهیدان به عنوان انسان انقلاب اسلامی، مرتبط هستند.

قانعی با تاکید بر اینکه یقینا آشنایی مردم به ویژه نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس و شهادت آینده انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد بنابراین وظیفه و جایگاه خبرگزاری دفاع‌پرس در این بخش بسیار خطیر خواهد بود چراکه رسانه به عنوان یک ابزار مهم جهان امروز تلقی می‌شود.

خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =