«اسب قاتلین» در تهران

نمایش «اسب قاتلین» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده که از 19 فروردین، تا 21 اردیبهشت، ساعت 19 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است.

0 34

“اسب قاتلین” که عنوان نمایش برگزیده به مفهوم مطلق را در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به همراه رتبه اول کارگردانی و جایزه ویژه گروهی بازیگران و بازی‌سازان این جشنواره را در کارنامه خود دارد؛ در اجرای عمومی هم مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته‌است.

شامگاه یکشنبه 9 اردیبهشت، حسن رونده، مدیر هماهنگی امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی پس از تماشای این نمایش، با ابراز خرسندی از استقبال مخاطبان از این اثر گفت: “برای ما بسیار افتخارآفرین است که آثار بسیار باکیفیتی مثل «اسب قاتلین» در استان‌ها تولید می‌شوند که قابلیت اجرا در همه ایران و حتی خارج از کشور را دارند و حضور آثار در پایتخت، به روند رو به رشد تئاتر کشور کمک می‌کند”.

این نمایش کاری از گروه اردیبهشت شیراز است که در فضایی اکپرسیونیستی اجرا می‌شود و بازیگران آن مریم شکری، امیر خواجه‌میرکی‌پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمد حسین نعمتی، ندا محمدیان، محمد ابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر، فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده هستند.

گفتنی است این نمایش تا 21 اردیبهشت روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روزهای آینده این نمایش را با 20 درصد تخفیف عمومی و 30 درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.«اسب قاتلین» در تهران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − چهار =