سومین نشست فیلم‌سازان گراشی

نشست سوم فیلمسازی در روز یکشنبه 4 تیرماه 1402 در گالری اُ برگزار شد.

0 67

انجمن فیلم و عکس گراش سومین نشست فیلمسازی را با موضوع رویداد فیلمسازی با استاد کیوان محسنی در روز یکشنبه 4 تیرماه 1402 در گالری اُ برگزار کرد.

کیوان محسنی متولد 1367 در گراش است. محسنی فیلمساز مستقل فیلم کوتاه و تاکنون بیش از ده‌ها فیلم کوتاه و مستند ساخته است و با آثارش در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی حضور داشته است. داوری جشنواره سینه فست پاریس در سال 2015 از دیگر افتخارات اوست.

کیوان محسنی در این نشست گفت: فیلمسازی فرایند ایجاد، توسعه، کارگردانی و تدوین فیلم برای اکران است. هنر فیلمسازی به اوایل قرن بیستم باز می‌گردد و نوآوری‌ها در فناوری باعث شده تا این تمرین به بخشی جدایی ناپذیر از صنعت سرگرمی تبدیل شود. یک فیلمساز می‌تواند هر شخص باشد که نقش رهبری را در تولید یک فیلم، چه برای تئاتر و چه در تلوزیون، ایفا کند. آنها اغلب در طول عمر یک پروژه علاوه بر کارگردانی، مسئولیت‌های زیادی دارند، با برخی از فیلمسازان که ایده‌هایی را در زمینه فیلمنامه نویسی، طراحی صدا و نور، انتخاب بازیگران، طراحی لباس و گریم، تدوین و فرایندهای بازاریابی ارائه می‌دهند.

فیلمسازان نقش مهمی در صنعت سرگرمی دارند. آنها پروژه‌های اصیل و انطباقی را با اهداف مختلف ایجاد می‌کنند که می‌تواند بسیار فراتر از سرگرم کردن افراد باشد. فیلمسازی راهی برای هنرمندان برای انتشار بیانیه‌های اجتماعی، اظهار نظر در مورد موضوعات بحث برانگیز، کشف توانایی‌های هنری خود و تشویق مخاطبان به در نظر گرفتن اینکه چگونه محتوا با عناصر جهان مشابهت دارد. بسیاری از فیلمسازان در مدرسه فیلم در کالج شرکت می‌کنند، جایی که در مورد تاریخچه، تکنیک‌ها، ژانرها و اجزای تولیدی که به فیلمسازی موفق کمک می‌کند، یاد می‌گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + هشت =